Krix-kraxos


Még be se léptem, már mondják, hogy őrült nagy baj van: egy óriási piros krix-krax van a falon. Nem tudni, ki csinálta, nem fog lejönni, tényleg nagy, tényleg világvége van. Ezzel a piros krétával rajzolták – hozzák a bűnjelet a gyerekek. Kicsit az én lélegzetem is elállt, a szép fehér falon, a szép tulipánok mellett a – szép piros krix-krax, így, vendégfogadás előtt 3 nappal. No, hát nem jön le, nem jön. Akkor hozzá kell szoknunk – már ezután itt lesz. Tulajdonképpen szép… Azon töprengek, hogy nekem magamnak miért is nem jutott ez eszembe korábban, s hogy végtére is hol írja, hogy egy falnak fehérnek kell lenni, s krétával a falra írni mért is nem szabad.
Aztán másnap estefelé, mikor egész nap a "krix-kraxos" teremben dolgoztunk, hirtelen átvillan rajtam a posztmodern ember legprofánabb hiányélménye és vesztesége: Hol van a krix-krax? A tancik mosolyognak. Itt voltak a szülők, eltüntették. Szó nélkül? De mivel?
Hát így. Nem tudom, ki rajzolta, nem tudom, ki dörzsölte le, de hogy annak a gyermeknek Emberek a szülei a legnagyobb kezdőbetűvel, azt tudom. Még, jó, hogy be tudtak jönni... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése